İade Politikası
genelservisbirimi.com.tr olarak, müşteri memnuniyetini ön planda tutuyoruz. Satın aldığınız ürün veya hizmetten memnun kalmamanız durumunda, iade işlemlerini belirlediğimiz şartlar çerçevesinde kabul ediyoruz. Bu İade Politikası, iade koşullarınızı ve prosedürlerinizi net bir şekilde açıklamaktadır.
1. İade Şartları
- İade edilecek ürün veya hizmet, teslim alındığı tarihten itibaren 14 gün içinde iade edilmelidir.
- Ürünün kullanılmamış ve orijinal ambalajında olması gerekmektedir. Ambalajı açılmış, hasar görmüş veya kullanılmaya başlanmış ürünler için iade kabul edilmez.
- İade talebinin, teslimat tarihinden itibaren 14 gün içinde yapılması gerekmektedir. 14 gün geçtiğinde iade kabul edilmez.
- İade işlemleri için fatura ve iade talep formu gerekmektedir.
2. İade İşlemleri
Ürünün iadesi için, iade talep formunu doldurarak destek@genelservisbirimi.com.tr adresine göndermeniz gerekmektedir. İade talebinizi aldığımızda, size iade işlemi ile ilgili detaylı bilgi verilecektir.
İade onayı alındıktan sonra, ürünü [adresinize] belirtilen geri gönderim adresine gönderebilirsiniz.
İade gönderiminin kargo ücreti, ürünün orijinal ambalajında ve zarar görmemiş olarak tarafımıza ulaşması sağlanmalıdır. Gönderim masrafları alıcıya aittir.
3. İade Edilemeyen Ürünler
Aşağıdaki ürünlerin iadesi kabul edilmemektedir:
- Kişisel kullanım ürünleri (kozmetik, iç giyim vb.) ve hijyenik ürünler.
- Dijital ürünler, yazılımlar ve hizmetler (eğer ürün teslim edilmediyse).
- Kampanya, indirim veya özel satışlar kapsamında satılan ürünler.
4. İade Sonrası Ücret İadesi
Ürün iade onaylandığı takdirde, ödemeniz 7 iş günü içinde yapılacaktır. Ücret iadesi, aynı ödeme yöntemi ile yapılacaktır.
Ürünün orijinal haliyle geri gelmesi ve iade sürecinin tamamlanması sonrasında ücret iadesi yapılır.
5. Ürün Değişimi
Ürün değişimi sadece orijinal ambalajında ve kullanılmamış ürünler için yapılabilir. Değişim talebiniz için iade işlemi başlatılmalı ve yeni ürün talebiniz ile ilgili destek ekibimizle iletişime geçmelisiniz.
6. İade Talep Formu
İade işlemi için aşağıdaki formu doldurabilirsiniz:
- Adı Soyadı:
- Sipariş Numarası:
- Ürün Adı ve Kodu:
- İade Nedeni:
- İletişim Bilgileriniz:
Formu doldurduktan sonra destek@genelservisbirimi.com.tr adresine iletebilirsiniz.
7. İletişim
İade, değişim veya diğer sorularınızla ilgili bizimle iletişime geçebilirsiniz:
- E-posta: destek@genelservisbirimi.com.tr
- Telefon: 0850 775 18 15
ÇAĞRI MERKEZİ: 0850 775 18 15